faq

U kunt op de volgende manieren bestellen :

– Online via de website
– Via Thuisbezorgd app
– Via de telefoon (073-7200005)

Via de website.
De bestellingen via de website kunnen alleen worden afgehaald, deze worden niet bezorgd. U kunt uw bestellingen in het winkelmandje plaatsen door op het plusje te drukken. Rechts in het scherm vindt u een overzicht van uw bestelling. Als u op betalen klikt, volgt het invullen van u gegevens en de betaalwijze (via Ideal of creditcard). U kunt kiezen of u uw maaltijden zelf wilt opwarmen (dan worden ze koud aan u geleverd) of het warm komt ophalen. Zodra we uw bestelling hebben ontvangen, ontvangt u van ons een mail met een bevestiging.

Via de telefoon:
U kunt uw bestelling telefonisch doorgeven. Wij zullen u dan aangeven hoe laat u uw bestelling kan afhalen. Betalingen geschieden bij het afhalen van uw bestelling via Pin (helaas kunnen wij geen contante betalingen aannemen).

Bezorgen
Wilt u dat uw bestelling thuis bij u wordt bezorgd? Dan dient de bestelling via Thuisbezorgd.nl te gaan.

Afhalen
Het afhalen van uw bestelling kan altijd tijdens de openingstijden.

– Als u het laat bezorgen door Thuisbezorgd.nl ontvangt u van Thuisbezorgd.nl een tijdstip wanneer uw bestelling ongeveer wordt bezorgd.

– Als u een bestelling via de webshop of telefonisch heeft doorgegeven, streven we ernaar om deze in 20 minuten gereed te hebben.

– Op sommige dagen kan het erg druk zijn en zal het wat langer duren. U ontvangt altijd een mailbericht als uw bestelling over 20 minuten gereed staat.

– Mocht u op een ander tijdstip uw bestelling willen ophalen, geef dit dan aan bij opmerkingen.

Catering & bedrijfslunch

Wilt u een bestelling plaatsen voor meer dan 10 personen? Neem dan minimaal twee dagen van tevoren contact op per mail of telefoon.

Simply contact ons!

Locatie

Daviottenweg 40, 5222BH
‘s-Hertogenbosch

Contact

Telefoon: 073-7200005
Email : info@simplysate.nl

Veilig betalen met
Simply Saté

Kvk nummer : 77496590
BTW nummer : NL003202214B11